A berlini klubkultúrát már két korábbi filmjében is megközelítő német rendező, Romuald Karmakar kapta kezébe napjaink egyik legmenőbb DJ-jét, Ricardo Villalobost, és követte őt ide-oda kamerájával. Néha szóra is fakasztotta.
Az egyszerűen csak Villalobos-ra keresztelt dokumentumfilm például partipillanatokat villant a 2006-os Sónarról, a Cocoon évzáró ibizai bulijáról, és a hírhedten kamerafób berlini Panorama Barból, de főként a hosszú interjúk vannak a középpontban, amikben a chilei származású lemezelő beszél a zenei iránti viszonyáról - hogyan gondolkodik róla, hogyan hallja, és hogyan készíti azt.
Az iráni és francia felmenőkkel bíró Romuald Karmakar alapvetően politikai indíttatású művei mellett már két másik filmet is forgatott az elektronikus zenéről: 2003-ban az előző évi Love Parade sajátos arcát mutatta meg a 196 BPM-ben, a 2005-ös Between The Devil And The Wild Blue Sea-ben pedig a szinte egymásba nyíló berlini és ibizai történéseket boncolja (Alter Ego és T. Raumschmiere aláfestésekkel). A Villalobosszal válik teljessé az informatív trilógia.
A filmet a 66. Velencei Filmfesztiválon vetítik először, szeptember 2. és 12. között. Hivatalos site itt, nem túl sokat mondó trailer itt: